Lidl Sp. z o.o. – Partner Festiwalu

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów tej marki, a w Polsce ok. 800.

Każdego dnia firma Lidl Polska dąży do tego, aby zapewniać klientom artykuły wysokiej jakości, w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Postępujemy w myśl idei „Więcej na radość z życia”. Dążymy do tego aby nasi klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl, dzięki oszczędności czasu i pieniędzy, mieli więcej aby cieszyć się życiem tak jak lubią.

Jako marka odpowiedzialna społecznie chętnie wspieramy inicjatywy charytatywne, mające na celu pomoc osobom potrzebującym oraz różnego rodzaju aktywności sportowe, promujące zdrowy tryb życia i zdrowe nawyki żywieniowe. Jesteśmy również zaangażowani w promocję kultury i sztuki.