To już pewne, że Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025 odbędą się w dniach 7-8 czerwca 2025 w Parku 700-lecia w Tarnowie Podgórnym. Wzorem lat ubiegłych zapraszamy do współpracy osoby i firmy, które zechcą zorganizować miasteczko festynowe tegorocznych imienin naszej Gminy.
Kontakt:
Więcej informacji dot. programu wydarzenia oraz artystów udziela Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne (Jakub Zachciał, mail: j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl, tel. 692491437).
Jak złożyć ofertę?
Oferty na każdą ze stref oddzielnie (strefa gastronomiczna / strefa rozrywki) należy składać do 29 listopada 2024 (piątek) do godz. 12:00 (liczy się data wpływy).
WYNIKI:
- strefa rozrywki: Lunapark Honza Jan
- strefa gastronomiczna: Darko VIP Catering Karolina Konopa
Oferty można składać:
- osobiście w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- wysyłając pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „konkurs ofert DGTP 2025”
- wysyłając mailowo na adres j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl
Czekamy wyłącznie na oferty podmiotów, które chcą podjąć się organizacji stref – osobno strefy gastronomicznej oraz osobno strefy rozrywki – na zasadzie wyłączności.
Strefa gastronomiczna
Jeśli chcesz być częścią wyjątkowego wydarzenia i zorganizować strefę gastronomiczną, musisz wiedzieć o obowiązkach organizatora strefy oraz o tym, co powinna zawierać oferta:
Do organizatora miasteczka festynowego należeć będzie:
- rozmieszczenie, zorganizowanie oraz ulokowanie zróżnicowanych foodtrucków (min. 14 foodtrucków), stoiska gastronomicznego z potrawami grillowymi i dodatkami oraz stanowisk z alkoholem i napojami bezalkoholowymi na terenie przeznaczonym na imprezę
- posiadanie wszelkich zezwoleń i pełnego ubezpieczenia,
- zapewnienie samowystarczalności energii elektrycznej na potrzeby gastronomii,
- zabezpieczenie urządzeń i stoisk w godzinach nocnych (ochrona fizyczna),
- używanie wyłączenie ekologicznych talerzy, misek, sztućców,
- posprzątanie zajmowanego terenu po zakończeniu imprezy,
Oferta powinna zawierać:
- informacje o doświadczeniu Oferenta,
- dane do kontaktu (telefon, mail, imię i nazwisko, firma),
- liczba foodtrucków,
- wykaz foodtrucków wraz z cenami potraw,
- liczba oferowanych potraw wraz z cenami na stosiku grillowym,
- liczba tzw. zestawów bawarskich i parasoli,
- liczba bonów przekazanych dla organizatora wraz z wartością,
- propozycja kwoty za wyłączność,
- dodatkowe rozwiązania uatrakcyjniające przestrzeń przeznaczoną pod miasteczko festynowe – gastronomia,
- inne atrakcje oferowane przez Oferenta w strefie gastronomicznej,
- inne propozycje włączenia się firmy w Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025.
Organizator zastrzega sobie prawo do organizacji własnego stoiska i partnerów organizacyjnych wydarzenia, o charakterze informacyjno – promocyjnym, charytatywnym, itp.
Strefa rozrywki
Jeśli chcesz być częścią wyjątkowego wydarzenia i zorganizować strefę rozrywki, musisz wiedzieć o obowiązkach organizatora strefy oraz o tym, co powinna zawierać oferta:
Do organizatora miasteczka festynowego należeć będzie:
- rozmieszczenie, zorganizowanie oraz ulokowanie stanowisk rozrywki na terenie przeznaczonym na imprezę,
- posiadanie wszelkich zezwoleń i pełnego ubezpieczenia,
- zapewnienie samowystarczalności energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania strefy rozrywki – wodę do funkcjonowania zaplecza socjalnego zapewnia organizator, konieczność wyposażenia się w odpowiednia złącza wodne
- zabezpieczenie urządzeń i maszyn w godzinach nocnych (ochrona fizyczna),
- posprzątanie zajmowanego terenu po zakończeniu imprezy i przywrócenie do stanu sprzed użytkowania,
Oferta powinna zawierać:
- informacje o doświadczeniu Oferenta,
- dane do kontaktu (telefon, mail, imię i nazwisko, firma)
- liczba punktów rozrywki
- liczba oferowanych atrakcji – nazwa z opisem i zdjęciem
- ceny proponowanych atrakcji
- propozycja kwoty za wyłączność
- inne propozycje współpracy firmy w ramach Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025
