Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Zarządzanie projektami graficznymi i wideo w małej firmie”
Termin: 8 sierpnia 2024 r., godz. 13:30-15:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Prawne aspekty marki osobistej w mediach społecznościowych– link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Jakie są najważniejsze aspekty prowadzenia legalnej marki osobistej?
- W jakiej formie prawnej należy prowadzić markę osobistą?
- Jak legalnie sprzedawać produkty i usługi online?
- Jak nie naruszać praw autorskich tworząc treści w mediach społecznościowych?
- Jak prowadzić legalny konkurs w mediach społecznościowych?
- Jak zawrzeć bezpieczną umowę o współpracę z marką?
- Jak oznaczać treści sponsorowane w mediach społecznościowych?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- osób, które prowadzą lub planują prowadzić konto marki osobistej w social media,
- przedsiębiorców,
- osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
- przedstawicieli firm nawiązujących współpracę z osobami prowadzącymi marki osobiste,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
- 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 13:30 Od czego zacząć tworząc legalną markę osobistą?
- 13:45 Formy prawne prowadzenia marki osobistej
- 14:00 Sprzedaż własnych produktów i usług – Na co zwrócić uwagę?
- 14:15 Prawa autorskie w mediach społecznościowych w pigułce
- 14:30 Wizerunek osób trzecich w mediach społecznościowych
- 14:30 Legalny konkurs w mediach społecznościowych
- 14:45 Jak zawierać bezpieczne umowy z markami (Influencer marketing)?
- 14:45 Jak oznaczać reklamy i prezenty
- 15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Prowadząca: Judyta Sobolak
Jestem prawniczką – adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary – również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
Słowo od prowadzącego
Budowanie własnej społeczności oraz prowadzenie własnego konta marki osobistej staje się bardzo popularne. Tam gdzie pojawia się dane zagadnienie, pojawia się również prawo. W tym przypadku ważne jest, aby osoba prowadząca markę osobistą wiedziała jak sprzedawać produkty, usługi czy współpracować z markami przygotowując dla nich reklamy czy otrzymując prezenty. Ważnym aspektem social mediów są również prawa autorskie a naruszenia mogą skutkować surowymi konsekwencjami. Dlatego tak istotne jest, aby poznać prawne aspekty prowadzenia marki osobistej.