Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Mierzenie opłacalności reklam Google Ads”
Termin: 15 marca 2024 r., godz. 11:30-13:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Mierzenie opłacalności reklam Google Ads – Trendy na Instagramie na 2024 rok – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Czym są konwersję w Google Ads i Google Analytics 4?
- W jaki sposób mierzyć efektywność reklam Google Ads i weryfikować ich opłacalność?
- Jak czytać raporty konwersji w Google Analytics 4?
- Dlaczego nie wszystkie reklamy muszą generować sprzedaż?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- marketerów,
- specjalistów ds. marketingu,
- przedsiębiorców,
- freelancerów,
- menadżerów,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
- 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 11:30 Wprowadzenie do konwersji oraz omówienie ich w zależności od rodzaju strony www
- 12:30 Przerwa
- 12:45 Konfiguracja konwersji krok po kroku
- 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Daj mi kilka godzin, a pokażę Ci, że prowadzone przez Ciebie działania reklamowa mogą się opłacać. Na przykładach, w przystępny i zrozumiały sposób, do natychmiastowego wykorzystania w Twojej firmie.
Prowadzący: Mariusz Kowalczyk
Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii “Buduj – Mierz – Ucz się”, która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu. W wolnej chwili realizuje sie jako bloger, prowadzac jeden z bardziej poczytnych whisky blogów w Polsce: jakpicwhisky.pl.