18/03/2024

Copywriting i psychologia perswazji – szkolenie online od TCWP

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Sprzedawaj słowami – copywriting i psychologia perswazji”

Termin: 18 marca 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Sprzedawaj słowami – copywriting i psychologia perswazji – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jak używać języków korzyści i strat
  • Czy wady mogą sprzedawać
  • Jak pozbyć się z tekstów marketingowego bełkotu
  • Czy wyobraźnia może działać jak dotyk
  • Jak pisać dynamiczne i relacyjne teksty
  • Na które słowa i zwroty lepiej uważać
  • Co opowieści robią z naszym mózgiem
  • Jakie motywacje społeczne najmocniej kształtują nasze zachowanie
  • Społeczny dowód słuszności, autorytet, niedostępność – czy to działa
  • Jak wykorzystać formuły copywriterskie

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • właścicieli, którzy sami promują swój biznes
  • początkujących copywriterów
  • specjalistów ds. treści
  • osób, które promują produkty lub usługi
  • dla wszystkich, którzy interesują się perswazyjnym pisaniem

Agenda szkolenia

  • 11:30 Języki perswazji
  • 11:45 Słowa, słowa, słowa…
  • 12:15 Formuły copywriterskie
  • 12:30 Psychologia w copywritingu
  • 13:00 Pytania

Słowo od prowadzącego

Jak pisać, by sprzedawać produkty, usługi i idee? Przekonasz się na tym szkoleniu. Poznasz na nim kilkanaście mechanizmów psychologicznych, które sprawią, że będziesz tworzyć bardziej perswazyjne teksty. Nauczysz się też sprawdzonych formuł copywriterskich i dowiesz się, czego lepiej unikać, gdy chcesz kogoś do czegoś przekonać. Dołącz do setek uczestników już teraz i odkryj tajemnice perswazyjnego pisania.

Prowadzący – Jakub Krzywolak

Copywriter i certyfikowany konsultant językowy. Tworzy oraz upraszcza treści marketingowe i użytkowe. Szkoli z prostego języka, sztuki pisania mejli oraz copywritingu. Pisze od ponad dekady. Przez siedem lat był związany z polskim rynkiem e-commerce. Obecnie jest senior ux writerem & content designerem w Santander Banku Polska.

Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

Dodaj wydarzenie do swojego kalendarza!

Kalendarz Google