Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Sprzedawaj słowami – copywriting i psychologia perswazji”
Termin: 18 marca 2024 r., godz. 11:30-13:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Sprzedawaj słowami – copywriting i psychologia perswazji – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Jak używać języków korzyści i strat
- Czy wady mogą sprzedawać
- Jak pozbyć się z tekstów marketingowego bełkotu
- Czy wyobraźnia może działać jak dotyk
- Jak pisać dynamiczne i relacyjne teksty
- Na które słowa i zwroty lepiej uważać
- Co opowieści robią z naszym mózgiem
- Jakie motywacje społeczne najmocniej kształtują nasze zachowanie
- Społeczny dowód słuszności, autorytet, niedostępność – czy to działa
- Jak wykorzystać formuły copywriterskie
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- właścicieli, którzy sami promują swój biznes
- początkujących copywriterów
- specjalistów ds. treści
- osób, które promują produkty lub usługi
- dla wszystkich, którzy interesują się perswazyjnym pisaniem
Agenda szkolenia
- 11:30 Języki perswazji
- 11:45 Słowa, słowa, słowa…
- 12:15 Formuły copywriterskie
- 12:30 Psychologia w copywritingu
- 13:00 Pytania
Słowo od prowadzącego
Jak pisać, by sprzedawać produkty, usługi i idee? Przekonasz się na tym szkoleniu. Poznasz na nim kilkanaście mechanizmów psychologicznych, które sprawią, że będziesz tworzyć bardziej perswazyjne teksty. Nauczysz się też sprawdzonych formuł copywriterskich i dowiesz się, czego lepiej unikać, gdy chcesz kogoś do czegoś przekonać. Dołącz do setek uczestników już teraz i odkryj tajemnice perswazyjnego pisania.
Prowadzący – Jakub Krzywolak
Copywriter i certyfikowany konsultant językowy. Tworzy oraz upraszcza treści marketingowe i użytkowe. Szkoli z prostego języka, sztuki pisania mejli oraz copywritingu. Pisze od ponad dekady. Przez siedem lat był związany z polskim rynkiem e-commerce. Obecnie jest senior ux writerem & content designerem w Santander Banku Polska.
Certyfikacja
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.