08/04/2024

Budowanie strategii komunikacji w Social Media – szkolenie TCWP 8.04

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Zmiany w algorytmach Instagrama – nowości i trendy w 2024 r. ”

Termin: 8 kwietnia 2024 r., godz. 14:00-16:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem:Zmiany w algorytmach Instagrama – nowości i trendy w 2024 r. – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową?
  • Na czym polega analiza rynku, otoczenia i konkurencji?
  • Jak określić cele komunikacji oraz jej odbiorców?
  • Jakie możemy wyróżnić kanały komunikacji?
  • Poznasz praktyczne case study i najlepsze benchmarki.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców zajmujących się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media,
  • osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących Social Media w firmie,
  • osób, które planują założenie działalności gospodarczej.

Agenda szkolenia

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową?
  • 14:15 Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
  • 14:30 Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki
  • 15:00 Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii
  • 15:15 Narzędzia komunikacji i ich dobór
  • 15:30 Case study – Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki?
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca -Iwona Caputa

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

Słowo od prowadzącego

To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i komunikacji w Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie komunikacyjne, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów firm i branż, budujących zaangażowanie i społeczność w mediach społecznościowych. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię komunikacji w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją w Internecie.

Dodaj wydarzenie do swojego kalendarza!

Kalendarz Google