Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nazwa firmy: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
Opis stanowiska pracy:
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Pełen etat. Praca o charakterze stacjonarnym, w godzinach pracy Urzędu Gminy. Wymagana
dyspozycyjność na polecenie przełożonych w godzinach i poza godzinami i dniami pracy Urzędu.
Informacje i wymagania dodatkowe:
1) W Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
2) Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie
będą rozpatrywane.
3) Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni
na spotkanie z Komisją Rekrutacyjną.
4) Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1) Obsługa kancelaryjna i organizacyjna Wójta, I Zastępcy Wójta, II Zastępcy Wójta,Sekretarza:
a) pisanie pism, które Wójt pozostawia do własnego załatwienia,
b) pilnowanie terminów odpowiedzi,
c) znakowanie pism,
d) nadawanie pismom odpowiedniej szaty graficznej, z uwzględnieniem okoliczności.
e) prowadzenie kalendarza Wójta, I Zastępcy Wójta, II Zastępcy Wójta, Sekretarza,
f) rezerwowanie terminów spotkań,
g) powiadamianie o spotkaniach,
h) kontaktowanie się na zewnątrz w sprawie organizacji spotkań,
i) obsługa kontaktów telefonicznych,
j) rejestracja i dekretacja korespondencji w elektronicznym systemie obiegu
dokumentów,
k) zatwierdzanie korespondencji wychodzącej w imieniu Wójta, I Zastępcy, II Zastępcy
Wójta i Sekretarza w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
2) Obsługa kontaktów emailowych z Urzędem.
3) Zamawianie pism, wydawnictw, prowadzenie prenumeraty.
4) Obsługa klientów w sprawie skarg i wniosków
5) Prowadzenie rejestru skarg, wniosków, petycji i interpelacji wpływających do Wójta
6) Obsługa spotkań Wójta odbywających się w gabinecie Wójta – przygotowywanie miejsca dla
gości łącznie z poczęstunkiem.
7) Protokołowanie spotkań i posiedzeń Wójta.
8) Prowadzenie rejestru upoważnień, pieczęci i pieczątek urzędowych pracowników oraz
legitymacji służbowych.
9) Prowadzenie rejestru kontroli jednostki i rejestracja protokołów kontrolnych.
10) Wystawianie i rejestrowanie delegacji pracowników.
11) Prowadzenie spraw związanych z obsługą oświadczeń majątkowych.
12) Sprawozdawczość statystyczna.
13) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika.
Wymagania:
Od kandydatów wymaga się – wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego
2) nieposzlakowana opinia
3) uregulowany stosunek do służby wojskowej
4) korzystanie z pełni praw publicznych
5) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wykształcenie:
Konieczne : wyższe
Pożądane: wyższe o kierunku administracyjnym
Doświadczenie zawodowe :
Pożadane: 2 lata na stanowisku związanym z obsługą Sekretariatu
Wymagania dodatkowe
Umiejętność stosowania protokołu dyplomatycznego.
Umiejętność redagowania tekstów.
Biegła znajomość MS Office
Umiejętnośc planowania i przygotowywania sprawozdań
Strona 3 z 5
Umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesantów;
Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu
Niezbędna wiedza:
1) Ustawy o samorządzie gminnym,
2) Ustawy o ochronie danych osobowych,
3) Kodeksu postępowania administracyjnego
4) Ustawy o petycjach
5) Ustawy o dostępie do informacji publicznej
Benefity:
Bardzo szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dodatek stażowy, funkcyjny, specjalny, jednorazowa odprawa z tytułu przejścia na rentę czy emeryturę,
E-mail:okw@tarnowo-podgorne.pl
Telefon: 61 89 59 303
Strona rekrutacji: https://bip2.tarnowo-podgorne.pl/6174/dokument/28099
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.),
Administratorem danych osobowych jest Gmina Tarnowo Podgórne, reprezentowana przez Wójta z siedzibą
przy ul. Poznańskiej 115, 62-080 Tarnowo Podgórne.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@tarnowo-podgorne.pl .
Klauzula informacyjna dostępna jest w BIP oraz na stronie internetowej Gminy Tarnowo Podgórne: www.tarnowo-podgorne.pl