Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nazwa firmy: Tarnowskie Termy Sp. z o.o.
Opis stanowiska pracy:
Obsługa klienta
Obowiązki:
• Bieżąca obsługa klienta
• Przestrzeganie standardów i procedur w obsłudze klienta
• Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Dyspozycyjność i punktualność
• Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność pracy w zespole
• Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Podstawowa znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
E-mail:biuro@tarnowskie-termy.pl
Telefon: 61 625 9060
Strona rekrutacji: https://www.tarnowskie-termy.pl/pl/praca
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
WAŻNE: Osoby zainteresowane pracą w Tarnowskich Termach prosimy o zapoznanie się z treścią Klauzuli informacyjnej dla kandydata oraz zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Klauzula informacyjna pobrana ze strony bip.tarnowskie-termy.pl lub w biurze Spółki.
Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych
szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)”.
Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne, za pośrednictwem poczty z dopiskiem – Nabór na stanowisko pracy – Pracownik Obsługi Klienta lub na adres mailowy biura Zarządu biuro@tarnowskie-termy.pl.