Pracownik Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

Nazwa firmy: Tarnowskie Termy Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy:

Obsługa klienta

Obowiązki:

• Bieżąca obsługa klienta
• Przestrzeganie standardów i procedur w obsłudze klienta
• Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

• Wykształcenie min. średnie
• Dyspozycyjność i punktualność
• Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność pracy w zespole
• Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Podstawowa znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych

E-mail:biuro@tarnowskie-termy.pl

Telefon: 61 625 9060

Strona rekrutacji: https://www.tarnowskie-termy.pl/pl/praca


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

WAŻNE: Osoby zainteresowane pracą w Tarnowskich Termach prosimy o zapoznanie się z treścią Klauzuli informacyjnej dla kandydata oraz zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Klauzula informacyjna pobrana ze strony bip.tarnowskie-termy.pl lub w biurze Spółki.
Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych
szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)”.

Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne, za pośrednictwem poczty z dopiskiem – Nabór na stanowisko pracy – Pracownik Obsługi Klienta lub na adres mailowy biura Zarządu biuro@tarnowskie-termy.pl.

Data publikacji ogłoszenia: 04.08.2022