Doradca Klienta Indywidualnego

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

Nazwa firmy: PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy:

Doradca klienta odpowiada za nawiązywanie pozytywnych kontaktów z klientami, prezentuje ofertę Banku, udziela porad i informacji na ich temat, a także dostosowuje ofertę do potrzeb i preferencji konkretnych klientów. Rolą doradcy klienta jest także pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji.

Obowiązki:

Twój zakres obowiązków:
– masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę,
– jesteś profesjonalny i budujesz przyjazne relacje z klientami,
– pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,
– przeprowadzasz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.

Wymagania:

Nasze wymagania:
– interesujesz się branżą finansową – i chcesz tę wiedzę rozwijać,
– lubisz ludzi. Nie boisz się kontaktu z klientami oraz jesteś otwarty/a na ich potrzeby,
– podchodzisz entuzjastycznie do pracy i chcesz mieć satysfakcję z osiąganych celów,
– masz wykształcenie średnie lub wyższe,
– masz doświadczenie w pracy związanej z finansami, sprzedażą lub obsługą klientów (mile widziane).

Benefity:

Prywatna opieka medyczna Dbamy o zdrowie naszych pracowników i ich rodzin. Gwarantujemy bezpłatną opiekę medyczną oraz profilaktyczny program „Zdrowie jak w banku”. Platforma kafeteryjna My Benefit W ramach platformy My Benefit każdy pracownik może dowolnie dysponować przyznanymi mu środkami na wyjazdy, zakupy czy aktywności sportowe. Karta Multisport W ramach platformy My Benefit, którą w określonej kwocie zasila pracodawca, każdy pracownik ma możliwość korzystania z karty Multisport. Możliwości rozwoju i awansu Realizujemy wiele projektów wspierających rozwój kompetencji pracowników. Regularne nagradzamy i doceniamy osiągnięcia. Refundacja okularów oraz soczewek Jako nasz pracownik masz możliwość skorzystania z dofinansowania do zakupu okularów bądź szkieł kontaktowych. Pracowniczy Program Emerytalny Każdy z naszych pracowników może dołączyć do programu. Umożliwia to zorganizowane, systematyczne i dodatkowe oszczędzanie na przyszłą emeryturę. Kredyt hipoteczny na preferencyjnych warunkach Jako naszemu pracownikowi, przysługuje Tobie możliwość uzyskania kredytu hipotecznego na korzystniejszych warunkach. Unikalny system premiowy Wynagrodzenie podstawowe wzbogacane jest o atrakcyjne premie wynikowe. Zniżki pracownicze Każdy z naszych pracowników może swobodnie korzystać z szerokiego wachlarza zniżek obejmujących m.in. rezerwację hoteli, czy wejściówki do kin oraz teatrów. Dofinansowanie pracowniczych inicjatyw sportowych Wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje. Wspieramy zainteresowania oraz pasje pracowników poprzez program „PKO po godzinach”. Bez względu na to, czy jesteś miłośnikiem biegania, jazdy na rowerze, spływów kajakowych, czy gry w szachy.

E-mail:rekrutacja@pkobp.pl

Telefon: 797 909 455

Strona rekrutacji: https://kariera.pkobp.pl/job/Tarnowo-Podg%C3%B3rne-DORADCA-KLIENTA-INDYWIDUALNEGO-wiel/696546301/?utm_source=TP


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Data publikacji ogłoszenia: 14.09.2021