Informacje dla mieszkańców

Regulamin przyznawania i korzystania z Karty Mieszkańca Gminy Tarnowo Podgórne

Kliknij tutaj : wersja word , wersja pdf.

-----------------------------------------------------------------------------------

Wzór karty

Dwa rewersy do wyboru:

Rewers nr 1
Rewers nr 2

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 WAŻNE !!!

Do wniosku o duplikat należy dołączyć potwierdzenie wpłaty w wysokości 20 zł.

Wpłatę należy dokonać na konto:

ING Bank Śląski S.A. o/Poznań PL 32 1050 1520 1000 0024 3672 4641

Gmina Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne

z tytułem wpłaty : duplikat karty oraz imię i nazwisko

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wniosek o wydanie Karty


Wypełniony wniosek wraz ze zdjęciem (opisany plik jpg) można przesłać na adres  karta-mieszkanca@tarnowo-podgorne.pl  lub dostarczyć do Urzędu Gminy.


Mieszkaniec niezameldowany na terenie Gminy Tarnowo Podgórne okazuje do wglądu formularz PIT lub ZAP3 (część bez dochodów), w którym w rubryce zamieszkania podany jest adres na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.

O dacie odbioru karty, wnioskodawca zostanie powiadomiony mailem, który został podany.


POBIERZ FORMULARZ:


Chcesz skorzystać z możliwości jakie daje Tobie Karta Mieszkańca?

partnerzy