Polska Anglia

    Praca w Urzędzie w Wydziale Obsługi Księgowej

    Praca w Urzędzie w Wydziale Obsługi Księgowej

    Wójt Gminy Tarnowo Podgórne,

    Poszukuje osoby na umowę o pracę na zastępstwo na stanowisko ds. podatku od towarów i usług w Wydziale Obsługi Księgowej w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne.

     

    Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:

    Wykształcenie: Konieczne: średnie ekonomiczne, Pożądane: wyższe ekonomiczne

    Doświadczenie zawodowe:     konieczne – minimum trzy lata  

    Niezbędne umiejętności: umiejętność obsługi MS Office, umiejętność redagowania korespondencji,

    Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

       

    • Ustawa o podatku od towarów i usług,

    • Ordynacja podatkowa,

    • Ustawa o rachunkowości,

    • Kodeks Cywilny,

    • Ustawa o samorządzie gminnym,

    • Ustawa o finansach publicznych,

    • Ustawa o ochronie informacji niejawnych,

    • Ustawa o ochronie danych osobowych,

    • Ustawa o dostępie do informacji publicznej,

    • Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

    • Ustawa o zamówieniach publicznych,

    • Inne akty prawne wydane przez właściwy resort a dotyczące finansów publicznych.

    •  

    Niezbędne cechy charakteru: wysoka kultura osobista,  zdolności komunikacyjne, zdolność myślenia analitycznego i abstrakcyjnego, odporność na stres i na zmiany w pracy, umiejętność pracy w zespole.  

     

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

    Prowadzenie spraw z zakresu zakupu i sprzedaży VAT:

    a)     ewidencja zakupu i sprzedaży VAT,

    b)    sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych,

    c)     wystawianie rachunków i faktur za usługi,

    d)    ewidencja, rejestracja i księgowanie wystawionych rachunków i faktur,

    e)     prowadzenie rejestrów VAT.

    Prowadzenie spraw dotyczących najmu i dzierżawy składników majątkowych:

    a)     współpraca z Wydziałem Zagospodarowania Przestrzennego w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych dotyczących dzierżaw, najmów i użytkowania wieczystego,

    b)    wystawianie faktur,

    c)     bieżąca kontrola terminowości regulowania należności,

    d)    waloryzacja kwot najmu i dzierżaw według przyjętych zasad,

    e)     wystawianie wezwań do zapłaty dla zalegających.

    f)     windykacja należności cywilnoprawnych.

    Windykacja należności cywilnoprawnych:

    a)     obsługa pism i wezwań,

    b)    kompletowanie dokumentów dla Biura Obsługi Prawnej celem skierowania sprawy na drogę sądową.

    Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku.

    Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika.

     

    Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających życiorys (cv), list motywacyjny, aktualną fotografię, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe, ewentualnie umiejętności, Zgodę na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)  Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

    Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do dnia 13 stycznia 2009 r. pod adresem: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115  62-080 Tarnowo Podgórne